摄影师克里姆Karim Iliya

90后美国独立摄影师
2018 哈苏大师
2019哈姆丹国际摄影大赛获奖
2017《国家地理》自然摄影师大奖
擅长领域:水下摄影;无人机摄影
致力于纪录大型野生动物(如座头鲸,北极熊),保护地球脆弱的生态环境

沙漏蛙🐸🐸🐸

去年我成为了哈苏大师赛的野生动物哈苏大师后,他们邀请我用新的100 MP H6D相机(超高分辨率)拍摄一个系列的野生动物作品。我想挑战我自己,于是和女朋友去哥斯达黎加丛林里寻找青蛙。在当地一位生物学家的帮助下,我们找到了这只沙漏蛙,在极其缓慢安静移动的同时拍摄了它。

和我所有的作品一样,没有Photoshop,没有添加、删除或更改。除了一小丢丢高光,这张照片几乎和拍摄当下一模一样。

Last year I won the wildlife section of the @hasselblad masters. They asked me to shoot a series of wildlife photos with their new 100 megapixel H6D (super high resolution photos). I wanted to shoot something challenging and different so @_charyse and I went to the jungles of Costa Rica to look for frogs.   With the help of a local biologist we found this hourglass frog, and photographed it quickly while trying to move slowly and quietly.

As with all my work, there is no photoshop, nothing added, taken away or changed. Other than a tiny amount of highlights, this photos is almost exactly as it came out of the camera.

评论(5)

热度(174)

  1. 共3人收藏了此图片
只展示最近三个月数据