摄影师克里姆Karim Iliya

90后美国独立摄影师
2018 哈苏大师
2019哈姆丹国际摄影大赛获奖
2017《国家地理》自然摄影师大奖
擅长领域:水下摄影;无人机摄影
致力于纪录大型野生动物(如座头鲸,北极熊),保护地球脆弱的生态环境

下水前的全副武装

这是我下水前的照片,太阳镜除外,相机没在这里。

潜水服既能保持体温,还能保护到我,衣服的重力会平衡掉浮力,长长的鳍可以让我游起来更轻松,因而在水下呆更久。

潜水刀可以解救被渔网困住的海底生物,甚至击退大章鱼。

还会带一个呼吸管和面具,让我能看清海底发生什么。

这是我在巴哈马群岛间潜水寻找野生动物的一天。

Here's a photo of how I operate underwater, minus the sunglasses, and plus the camera. 

The wetsuit keeps me protected and warm, the weights neutralize my buoyancy, long fins for efficiency and spending more time underwater

dive knife for freeing marine life from fishing net and maybe battling giant octopus. Also a snorkel and mask to see things. This was from a day mission swimming across islands in the Bahamas looking for wildlife.

评论(2)

热度(17)